Saturday 19 February 2011

AKU NAK.

apa aku nak bila aku kaya.
  • kereta yang tak penah orang pakai. mazda furai.
  • rumah yang paling besar kat kampung aku.sebab aku suka duduk kampung.best!!
  • nak pergi pulau yamg paling kecil didunia tapi ada tempat peginapan.sebab aku nak rasa bila diri aku dikelilingi laut biru.mula2 seorang diri.bila dah kali kedua dgn org trsayang plak.
  • duit aku tu aku nak buat frame gambar penuh sgt.haha
  • nak belajar sampai semua orang tak boleh lawan aku.
  • aku tak nak kawan aku lari dari aku.
  • aku nak kawan2 yang selalu ada time aku susah dulu2.
  • nak bg parent aku duit sebab dia orang dah banyak habiskan duit untuk aku dulu.
  • byk lgt aku nak tapi takde dlm fikiran lagi  
semua2 ni aku nak bila aku kaya nanti lah. kalau aku miskin plak.tak tahu lah.:)

No comments: